matchen idag gick !

Hejsan bloggen. Nu har man nyss komit hem från fotbolls matchen. som gick hyfsat vi hade ingen avbrytare så ja, man vart ju trött. men det vart i allifal 2-1 första halvlecken gick det ur dåligt för mig.
andra halvlecken gick det hyfsat bra, bara att fick as ont i foten skulle ta bollen och ja smälde på för hårt så jag fick as ont och jag var så trött så tappa nästan andan men då fick jag gå in och vila kanske 1 minut så att jag inte skulle svimat av, fast nej eller det vart ju bättre när jag drickte vatten och vilade en liten stund.
sen passade Hanna fram bollen då sprang jag och gorde ett mål :D det var typ såhär hanna skjuter fram bollen jag tar sats och springer allt vad jag har, sen springer målvakten i andra laget ut men då ökade jag mer och han före och skujta upp bollen i krysset, så det var ju bra att vi fick 1 poäng i allifal!
och nu har man nyss komit hem, blir inget mera bloggande i kväll men imorgon så!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilken söt och härlig blogg du har<33

2011-08-16 @ 21:45:24
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Dressageponys

super fin blogg! :)

2011-08-17 @ 10:29:23
URL: http://dressageponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0