stallet i dag!

Hej, nu har man nyss kommit hem från stallet. Och när jag kom ditt gick jag först till världens bästa asso Jigsaw. då jag gosade med han en liten snabbis han åt hö så han ville stå i fre.
då gick jag och Moa upp i kaffeterian och drickte lite vatten, och satt och pratade där kanske 10 minuter vet inte riktigt. men sen gick vi ner till stallet och ryktade Mirage vi hade inte så mycket och göra, sen plockade vi in borstar och så, sen gick vi upp i kaffeterian igen och köpte lite godis för då hade den öppnat, så gick vi ut en liten stund och åt godis, Sen gick ner i stallet och ryktade Jigsaw & Adam jag ryktade såklart Jigsaw eftersom jag är skötare på honom. ryktade kanske 1 timma på han, när jag krattsa hovarna var det små sten i hoven som jag tog bort såklar, men det var inte lätt men man fick kämpa! sen gick jag upp i caffeterian och köpte en toaste , sen gosade jag med alla hästar specielt Jigsaw  ♥ sen kom pappa och hämtade oss och nu har jag nyss duschat!
hihi Moa och Adam gulliga :P

Kommentarer
Postat av: Erika

Denna vecka kan du ta del av mina stadiga 300 läsare.

Anmäl dig till veckans blogg här: http://eadressyr.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html



Lycka till! Kram/ Erika

2011-08-18 @ 10:16:18
URL: http://eadressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0