stallet idag, och kräftskiva!

Hejj, idag har man varit i stallet, När jag kom ditt gick jag och bytte om.
Sen gick vi in till stallet där jag hälsade lite på han, sen gick Moa upp till cafeterian och så köpte Moa en toast,
efter vi hade varit där uppe så gick vi ner till stallet där jag stog och gosade med Jigsaw, han var ju helt underbar idag som han alltid är ♥ senare så smörjde vi träns och sen gorder jag rent hans benskydd dom var håriga och så,
Sen borstade jag kasnke 45 minuter på han för sen skulle han gå en lection, och så.
så åkte vi hem, När jag kom hem så duschade jag sen åkte jag och min familj till mormor och Todde ( torgny )
och åt kräfter fyfan vad gott det var nu är man mätt i magen hehe,
sen pratade vi lite och så, åt godis såklart men jag åt inte så mycket var så mätt.
Så nu är klockan 23:15 ska vel snart gå o lägga mig för jag ska upp vid 9:00 imorgon har fotbolls match så blir bloggande där vid kanske 3  tiden!
aja det var vel typ min dag.
mums ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0