hej,

Hejsan ...
jag har ju lixsom inte kunnat bloggat på 3 dar , Men det är för vårat internet har cepat För vi har bytit nätevärk och då var pappa tvungen och sätta in det  och hålla på så jag har inte hunnit bloggat.
Men i måndags red jag ju och jag kunde ju inte berätta om hur  det gick så jag får ta och göra det nu i sället!
Men jag red Nemo , Vi hoppade på framhoppnigns banan , Det gick ganska så bra .
Han var pigg och framåt och det var ju bra för han brukar inte vara så pigg , Men vi hopade En liten bana i gallop Som gick bra och så , Och ja det gick bra och så.
Men ursäkta för rubriken men jag är verkligen sämst på dom!..
puss!
karslunds hästarna (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0