ridningen i dag :D

hejsan, Idag har jag först varit i skolan och sen efter det åkte jag till stallet skulle ju rida :D
Men när jag kom ditt och lappen kom upp stog det att jag skuller ida lollipop , Inte så kul..
Men Ellinor fick Jigsaw han som jag alltid vill ha , Då sa frågade jag om jag och hon kunde byta häst och det ville hon för hon gillar Lollipop och hon rider heta hästar super bra hela hon är duktig! Men i allifa l då vart ju jag jätte glad eftersom jag fick ju rida Jigsaw ! Men vi red dressyr det gick väl helt okey , min ridlärare tyckte det såg bra ut men ja det gick ganska så bra! Men man fick önska häst idag och jag ville ha Jiggen i gen för jag hade inte ridit han på länge men då önskade jag..
Jigsaw
ponsse
gazella
kunde inte välja så jag tog gazella fast jag har ridit henne jätte mycket men hon är bra.
Men  Jigsaw är ju bäst såklar :)  men det var min dag idag i morgon blir det stallet efter skolan ska till Lollo då vi ska ta en buss till stallet aja hejdå!
du är helt underbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0