ridningen i går!

hejj , igår han inte jag skriva om ridningen så jag gör det nu i stället!
Men i går när jag kom fram till stallet gick jag och kollade vem jag skulle ha...
Då det stog Ponsse , Då fick jag hjälp att göra i ordning han för han är jätte tjurig men det är ju för att han är rädd och så står det att man ska fråga nån  ridlärare eller skötare eller nån som inte är rädd för att gå in till han . Men vi red dressyr vi jobbade med hästarna gick i sidlets ( stavning ) Men hästarna , och ja det gick suuppper (Y)
han gick fint också så att jag är nöjd , Alla som rider på karslund önska ponsse han är för gryym juste så galloperade vi på 1 volt oxå. Men nu ska jag snart till bussen ska till stallet.
pusshej :*
har ingen bild på ponsse men det ska orndas!

Kommentarer
Postat av: Wilma Ponnyryttare<3

Älskar din blogg!<3 hare bäst!

2011-10-19 @ 16:10:09
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0