sallet 3 oktober

Hejsan ,
Har nyss komit hem från ridningen och ni vill säker veta lite om den ?
i allifal jag åkte dit kanske vid kvar över 3 då jag kom fram vid 4 det var massor av trafik , sen när vi vel kom fram gick jag till sofhia först och sa hej och så , sen gick jag till  bebis Jigsaw såklart ♥ och stog och myste med honom han var helt amazing spm alltid!
Men sen kom lappen upp då det stog att jag skulle rida Nemo så det var bara att börja göra i ordning honom.
Sen vid 16:50 började vi rida, vi skulle hoppa vi gorde det sist med men vi vill hinna hoppa så mycket som möjligt , Men då skrittade vi ner till framhopnings banan , När vi kom ner skrittade vi i gång hästarna ett tag , tills vi började trava byte varv och travade lite i andra varvet sen galloperade vi i båda varven i det ena varvet skulle man stå upp.
Sen ställde vi upp och började hoppa först hoppade vi bara 1 hinder det gick super bra han hamnade i bra och fin gallop efteråt,
Sen skulle vi hoppa en lite bana som även gick super bra vi hoppade snätti genom och sen gick man in på en liten volt och gick in på 2 kombinationer sen skulle man rakt fram efteråt och sen skrittade vi hem , så ja jag är nöjd över rid passet på Nemo , Efter ridningen mockade jag och Jiggen för Nemo skulle gå 1 till lektion efter våran så mockade jag somsakt och gorde rent i krubban , sen kom han in då jag ryktade han och gosade , och sen åkte jag hem och nu ska jag snart kolla på det okända scarryyy :o haha.
canon eos 1000D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0