stan,

hejjjsan ,
min dag idag ser ut så jhär...
Först vid 9 vaknade jag åt frukost och så , Sen åkte jag till stallet med min kussin Moa När vi kom fram var inte jiggen inne så då gick jag och mockade i stället. Sen kom Sosso som skulle rida på Charm , då även Lollo och Ellinor kom. Ellinor ska ska sluta rida på karslund , för hon är halv fodervärd på en annan häst så det är sista gången hon rider på karslund på måndag, väldigt tråkigt ,men hoppas hon kommer och hälsar på oss! men sen åkte jag moa lollo till stan! När vi kom ditt åt  vi mat på la baugautte ( stavning )
Sen gick vi in till new yorker men vi hittade inget där! då vi gick in på ginatrico då jag hittade änsuper snygg tröja som jag köpte  Så var vi inte lite på gottis och köpte lite godis och så!
och nu är jag med simon min kill kompis! ni måste kolla hans blogg ! '
pusshej!
pluttis ♥

Kommentarer
Postat av: Sigurdlone

Great site

2012-07-03 @ 12:32:45
URL: http://sigurdlone.blogfrombed.com
Postat av: Sigurdlone

Great site

2012-07-03 @ 12:32:53
URL: http://sigurdlone.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0