bra spelat boys

Cha cha ,
Nu har jag nyss komit hem från min brorsas hockey cup han ska spela i helgen oxå ,
Kände mig beträ och hade inte ont i halsen längre fram mot 4 så då hängde jag med och satt i soffan i holken.
Det gick jätte bra för min brors lag första matchen vann dom med 7-0 , andra matchen vann dom oxå med  7-0 , sen ska dom spela i helgen med som sakt men ni är ju bäääässsttt boys fett bra spelat !
Sen så var det lotterie där så dår körde jag första gången vann jag än  keps fett snygg priset stog kvar i gentkligen skulle den kostat 600 men jag vann den stolt flicka här i allifal den är typ svar vit med dc märke.
Sen körde jag 1 gång till då jag vann ett par ur sköna skin tofflor ;D
Men nu ska jag kolla på i dol ses .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0