KARSLUND = BÄST

hej!
Idag har jag vart på fälltävlan på karslund som har vart super kul.
Jag var där med Louise , Sofhia , Julia. Vi har varit där typ hela dagen. Tog rätt så många bilder som kommer att komma upp här på bloggen i dag eller imorgon. Först var det ju dressyr som vi fotade på.
Sen var det ban hoppning och sist tärrengen som var lite läskigt för att på ett hinder rammlade två hästar i en grop så dom fick typ panik den ena började blöda lite på mullen, Men det gick vel rätt så bra tror jag ;d

Igentkligen skulle ju vi ha spelat fotbolls match i dag med det var tydligen inställt för det var folk som inte kunde hos oss dom var lixsom förkylda och sånt. Så vi ska spela fotbolls match på onsdag eller torsdag tror jag mot lillån. Men ja jag bloggar mera i kväll.

Lollo och divan fina va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0