Louise Här!

Hejhopp alla Amandas läsare!
Just nu sitter jag & funderar på om jag ska göra en design åt amanda. Hon vet inte om att jag skriver detta.
Men hon blir säkert glad när jag läser det för henne, den som hon har nu. Har jag tröttnat lite på.
Hehe, ah det är jag som bestämmer när hon får ny design. För det är jag som gör dom ;)

Men det är kul oså, men jag skulle bara fråga om ni har några ideér?
Jag tänker så här, jag gör några headers. Lägger upp dom här på bloggen under morgon dagen elr senare ikväll.
Sedan får ni välja, vilken ni tycker är snyggast. Så fixar jag dit designen, vad säger ni om det?
Bra idé va? :D

/LouiseEricsson

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Lite mer färgglatt!:)

2011-09-18 @ 11:18:17
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0