ridningen gick,

hej!
Nu har man nyss komit hem från karslund. Jag fick rida än häst som heter Lollipop,
han är 1 av dom hetaste hästarna i stallet , han var super super bra. Och det gick super bra också :D
så ja jag är super nöjd ! vi red dressyr det var roligt. hans gallop är snabb och as najsig , vi galloperade på en volt. Man fick ju även träffa bebis <3
asso Jigsaw , han var så gullig för när jag kom in till honom pussade jag han på mullen och sen pussade han tillbaka och slickade mig på handen han är ju så fantastiks snäll och underbar.
Men jag är super nöjd över ridpasset idag Det gick bra för alla i dag Moa red ju på Gazella och Ellinor på Horsa,
men bloggar mera snart ska ut och hämta min kanin ! <3
min fina kanin ♥
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0