tävlingar idag,

Hej nu har man typ nyss vaknat eller ja för kanske 1 kvart sedan.
Då man gick upp och satt sig först vid datorn för att få lite bilder i min dator från min canon EOS 1000D ♥
Ska vel snart gå och äta frukost och klä på mig och ja fixa i ordning mig lite.
för att sedan ska man till karslund och kolla på tävlingar idag igen , igår jobbade jag där kasnke i 2 timmar som var helt okej men idag ska man bara fota lite bilder.
Som jag även kommer lägga ut på bloggen. Men jag åker snart här vid 11 kommer hem vid halv 4 ungeufär så då
har jag fotbolls match i dag så det kanske inte blir jätte mycket mera bloggande men ska örsöka och hinna med så mycket så som jag kan.
bilden tog jag med min canon eos 1000D ;dddd

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

SV: En fd travare som nu är ridhäst, står utanför karlslund :)

2011-09-04 @ 15:54:49
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0